Pages

Tuesday, June 18, 2013

Perniagaan berasaskan fesyen sesuai untuk lelaki dan wanita

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera




Satu Peluang Perniagaan Yang Luar Biasa...Anda Dijemput Untuk Menyertai Kami..Sambutan Hangat, AURA Sophie Paris tidak dapat dinafikan lagi! Jangan lepaskan PELUANG!

* Yuran keahlian hanya RM15.00 seumur hidup

* Harga berpatutan dan berkualiti, Perancis Design

* Design terkini setiap 45 hari dengan pilihan 400-500 produk
=> Pelbagai produk pakaian, aksesori lelaki dan wanita, beg, jam tangan serta bermacam-macam lagi design yg terkini
=> Sila klik KATALOG (http://sophieparisinkedah.blogspot.com/p/produk.html)untuk melihat senarai produk dan harga

* Sebagai ahli Sophie Paris, anda boleh membeli produk tersebut dengan harga diskaun sebanyak 20% daripada harga di dalam katalog. Bermakna jika anda menjual semula produk tersebut kepada pelanggan berdasarkan harga di dalam katalog, anda telah memperoleh keuntungan sebanyak 20%.

* Jana Income lumayan dengan Networking Plan
=> Sila klik Marketing Plan (http://sophieparisinkedah.blogspot.com/p/plan.html) untuk maklumat lanjut berkaitan plan pemasaran


Bukti Income (http://sophieparisinkedah.blogspot.com/p/testimonial.html) << Klik

Apa pun MLM yang datang Cosway dan Avon tetap teguh. Sebab perniagaannya bergantung pada pembeli dan pengguna. Sophie Paris memberi peluang yang sama. Sertai kami sekarang di waktu Sophie Paris baru berusia 6 bulan di Malaysia. Peluang perniagaan yang luas dan pendapatan yang berpanjangan. Peluang membuka outlet seperti Avon dan Cosway juga dibuka untuk ahli yang berminat. Yuran keahlian cuma RM15 seumur hidup.

Kelebihan jika mendaftar melalui group SOPHIEPARISCLOSET (http://www.sophiepariscloset.com/shuhaida) : Dengan kuasa internet dan website anda pasti dapat membina rangkaian dengan mudah tanpa had batasan. Setiap ahli yang menyertai group ini akan mendapat web referral sendiri seperti www.sophiepariscloset.com/username_anda.

Di Negara Malaysia Sophie Paris mula memasuki pasaran pada bulan Januari 2012. Business Center Sophie Paris pertama terletak di Petaling Jaya, Selangor ( Merupakan Butik Utama Malaysia ). Beberapa cawangan lain juga telah dibuka di Ampang, Maju Junction Mall dan Kangar, Perlis. Business Center Sophie Paris akan di buka di seluruh daerah di Malaysia secara berperingkat. Bagi yang berminat membuka Business Center Sophie Paris dialukan dengan anggaran modal RM75,000.

Bayangkan setelah Business Center Sophie Paris di buka di seluruh daerah Malaysia anda sudah mempunyai ribuan ahli di bawah rangkaian anda. Disaat itu income anda pasti lumayan apabila mereka Shopping di mana-mana sahaja cawangan Business Center Sophie Paris. Buat masa sekarang bagi ahli yang berjauhan boleh membuat pembelian melalui katalog.

Join segera..
Klik >> DAFTAR (http://www.sophiepariscloset.com/shuhaida)

Terima Kasih
Shuhaida
Call/SMS/Whatsapp : 0142685184
Email : shuhaida767@gmail.com

Anda akan menerima Starter kit SOPHIE PARIS selepas mendaftar